Lage Bromtoon omg. Didam

Beschrijf wat U ervaart. Noem WOONPLAATS in titel.
Forumregels
Noem WOONPLAATS van hinder in de titel.
Bericht wat u hoort, sinds wanneer, in welke tijden/omstandheden, wat het met u doet. Wees beknopt.

Re: Lage Bromtoon omg. Didam

Berichtdoor pdetering » 31 mei 2015 17:29

Beste Janmdp: op de site van Leefmilieu lees je veel over LFG. ook over meten en metingen die al zijn gedaan.
Misschien helpt dit je wat verder? zelf gebruik ik white of brownnoise( downloaden van internet) of zee/regengeluiden.
die maskeren het geluid van de " zware brom" voor mij voldoende om er even van verlost te zijn of om er op in te slapen.

Ook een ventilator met timer kan helpen. b.v. op een uur zetten, zodat je rustig kunt inslapen.

Hoop dat je hier wat aan hebt. Patricia
pdetering

Berichtdoor Barbara » 05 jun 2015 21:00

Hallo, je bent zeker niet gek en serieus wil ik je graag nemen.
Misschien omdat eenzelfde soort proces zich hier afspeelt. Midden des Lnads.
Misschien kan ik met jou mijn laatste bezigheid delen die bestaat uit het opsporen van trillingen en geluiden die wellicht wel eens afkomstig kunnen zijn uit buurhuis waar hoogst waarschijnlijk gebruik word gemaakt van een "Mosquito" die zowel in huis of aan de wand in de tuin kan hangen.
Het zijn apparaten die mensen gebruiken om katten weg te jagen, muizen te laten schrikken, of hondengeblaf te maskeren.
Uiteraard geldt voor elke maskering dat je iets verstopt wat de ander kennelijk niet mag/hoeft te horen of zien behalve het dier, maar mensen (hangjongeren b.v) reageren er ook sterk op plaatsen waar gemeentes dergelijke dingen ophangen..
Er word gezegd dat het apparaat Lfg of juist Hfg ,of voor de mens gevoelde trillingen voelbaar voorbrengt via muren en tuinen. De reikwijdte is vaak ettelijke meters breed en hoog..
Zielig voor de beesten, en ook voor gevoelige mensen die last hebben van Bromtonen, Tinnitus of Lfg.
Ik ben op zoek naar een manier om met mijn buren die geen contact hebben met anderen mijn lijflijk voelbare irritatie (hartritme gaat erdoor van slag) op te sporen.
Gisteren heb ik mijn verhaal op aanraden van site http://www.pieptoon.nl b.v gedeponeerd bij de GGD.
Tot zover..

Groet Barbara
Barbara

Berichtdoor JanMetDePet » 11 jun 2015 12:28

Blabla
Laatst bijgewerkt door JanMetDePet op 27 jun 2015 11:50, in totaal 1 keer bewerkt.
JanMetDePet

Berichtdoor Barbara » 12 jun 2015 18:39

Mijn GGD (Midden des Lands) doet niets, arts zegt dat mijn verhaal in hun systeem word opgeslagen.
Dat ik met buren contact moet opnemen, terwijl ik uitgebreid heb verteld dat er geen contact mogelijk is, zelfs oproep van advocacaat word genegeerd.
Deze dame is arts en milieudeskundige bij de GGD.
Ik heb beleefd maar pissig gereageerd en haar duidelijk gemaakt dat het mij bijzonder tegenvalt dat een afgestudeerd iemand, medisch onderlegd nota bene, met de haar aangeboden informatie niet van plan is iets te ondernemen.
Haar korte mail eindigde ze met de woorden: Hiermee is het dossier gesloten.

Pffffffffffffffffffffffffffffff Boehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

P.S Volgens het regelement hier moet ik me weten te gedragen en mag ik me met bovenstaande regel eigenlijk niet zo laten gaan....Toch kan ik niet anders...Het is zo langzamerhand een zaak van ik of de ander, zo scherp ligt de lijn tussen goed-, en welwillende mensen en diegene die het worst zal zijn.

mvg Barbara
Barbara

Berichtdoor JanMetDePet » 16 jun 2015 23:21

@Barbara; als je nu eens zelf een onderwerp voor jezelf aanmaakt, dan weten we wat er bij jou loos is. Je roept (SPAMT!) op elk onderwerp van ons iets waar we niets of weinig aan hebben! Tevens weten we nu nog niets van jouw LFG klacht(en). Alvast bedankt!

Blabla
Laatst bijgewerkt door JanMetDePet op 27 jun 2015 11:52, in totaal 1 keer bewerkt.
JanMetDePet

Berichtdoor Barbara » 21 jun 2015 18:30

@JanmetdePet..
Als je niet wilt lezen wat ik hier te melden heb zul je er ook niets aanhebben, en ga je snel door met je eigen verhaal..Heb ik geen enkel probleem mee!.
Ik probeer veel van mijn ervaringen te plaatsen en me tevens te verdiepen of op te trekken aan wat anderen hier melden.
Ook op de site www.pieptoon.nl.kan je Barbara tegenkomen en haar leren kennen.
Ook daar zijn aardige lotgenoten te vinden die elkaar een hart onder de riem willen steken.
Het is een zeer complex fenomeen waar ik gevoelig voor ben en wat zich hier in mijn woonplek en buurhuizen voordoet zal volgens kenners nog wel jaren kunnen duren voordat er mogelijk "iets" zou kunnen veranderen.
En misschien wel nooit!
Dat is dramatisch voor degene die slachtoffer word gemaakt van zaken die van buitenaf worden toegediend.
Stoor je dus vooral niet aan hetgeen ik te melden heb.
De webmaster kan altijd ingrijpen als het hem ook niet bevalt.
Tot op heden is dat uitgebleven.
Ik heb weer drie dagen niet in mijn huis kunnen zijn en moet op de vlucht wil ik kunnen overleven.
Hopelijk hoef jij hier niet meer terug te komen omdat jouw probleem verholpen is.

Hartelijke groet.
Barbara
Barbara

Berichtdoor Barbara » 21 jun 2015 18:37

Nog een kleine toevoeging voor afdeling DIDAM

Schandalig om mijn berichten hier te benoemen als zou ik SPAMMEN...
In 1 woord walgelijk!
mvg
Barbara
Barbara

Berichtdoor ModeratorA » 22 jun 2015 01:02

Hoi Jan. Het is inderdaad niet de bedoeling dat je mensen gaat beschuldigen van dit of dat. Als je daar moeite mee hebt kun je beter niets meer posten. Mvg, Moderator
ModeratorA

Berichtdoor JanMetDePet » 27 jun 2015 11:40

ModeratorA schreef:Hoi Jan. Het is inderdaad niet de bedoeling dat je mensen gaat beschuldigen van dit of dat. Als je daar moeite mee hebt kun je beter niets meer posten. Mvg, Moderator

Mooi! Dan houd het hier per direct op!

Succes!
JanMetDePet

Berichtdoor vragen » 16 aug 2015 01:23

De website pieptoon werkt niet, je bedoelt denk ik www.pieptonen.nl ? Die website gaat niet over laagfrequent geluid maar over hoogfrequent geluid en ultrasoon geluid. Die kennen hetzelfde probleem: Niet iedereen hoort het.

Er is zelfs een speciale projectgroep in het Verenigd Koninkrijk dat ultrasoon geluid onderzoekt: http://www.ears-project.eu/emrp/ears-home.html we kunnen er niet langer onderuit dat onhoorbaar geluid onschadelijk is!
vragen

Keer terug naar Mijn soort LFG - overige regio's