Hallo allemaal,
ik ben hier nieuw op dit forum, sinds vandaag
en graag wil ik mijn verhaal kwijt.
Sinds 2 maanden wordt ik door mijn buren getreiterd 's nachts met hun geluidsinstallatie-boxen,
die ze dan op één of andere manier op een heel indringend bromgeluid zetten,
midden in de nacht, ze doen dat wel 3 of 4 x per nacht,
ik ga altijd rond 12 uur slapen, maar rond 02.15 uur, 03.30 uur en 05.30 uur zetten ze even die boxen aan,
niet echt lang, maar net lang genoeg om mij uit m'n slaap te halen.
Ik slaap met Alpine oordopjes in, maar ik word er elke keer toch wakker van, het is een heel indringen, dominant trillend bromgeluid, ik voel het dat getril dan in m'n hoofd en m'n buik, en het geluid gaat door merg en been.
Die buren zijn me momenteel aan het wegtreiteren op alle mogelijke manieren.
waarvan er één dus deze overlast is 's nachts.
Ik ben er supergevoelig voor en overdag doen ze het ook weleens expres,
ik sta op scherp nu en het beheerst momenteel m'n hele gedachtengang voor dat ik ga slapen.
Gelukkig val ik wel snel in slaap, maar als je elke nacht 3 x onderbroken word en daarna nauwelijks meer in slaap komt,
hakt dat er behoorlijk in.
Hoe krijg ik mijn nachtrust weer terug en hoe kan ik weer de hele nacht lekker doorslapen, zoals vroeger?
Heb nu oordopjes besteld die beschermen tot 39 dB, de hoogste bescherming die ik kon vinden op internet,
krijg ze over een week pas geleverd, maar zouden ze ook werkelijk helpen?
Tot zover even mijn bericht,
wil dit heel graag met lotgenoten delen,
omdat de meeste mensen in mijn omgeving het wel proberen te snappen, maar eigenlijk geen flauw idee hebben
hoe hard die geluiden binnen komen.
En toen vond ik dit forum hier, en denk dat ik hier wel op de juiste plek zit...