Overlast van geluidsinstallatie buren elke nacht, bewust als

Beschrijf wat U ervaart. Noem WOONPLAATS in titel.
Forumregels
Noem WOONPLAATS van hinder in de titel.
Bericht wat u hoort, sinds wanneer, in welke tijden/omstandheden, wat het met u doet. Wees beknopt.

Re: Overlast van geluidsinstallatie buren elke nacht, bewust

Berichtdoor Elvis » 15 apr 2015 03:18

@ Sinus,

Beste Sinus,

Als ik dit schrijf is het 03.07 uur! Ik kan weer niet slapen door de subwoofer van mijn buurman!!

Uw beschrijving dat industrieel geluid lijkt op dat van een subwoofer is voor mij onzin: ooit industrieel geluid gehoord dat de intonatie heeft van praten.
Mijn buurman heeft namelijk praatprogramma's aanstaan. Dit weet ik pertinent zeker.

Hij doet dit bewust om mij te treiteren:mijn buurman interesseert het niet om zijn nachtrust op te offeren, hij is toch de hele dag thuis: hij slaapt overdag, want tussen 10.00 uur 's morgens en 01.00 uur 's nachts is het rustig.

Ik heb geconstateerd, dat hij dekbed en kussen op de bank in de woonkamer heeft liggen en dat hij een geluidsinstallatie boven heeft staan, het praten is te dichtbij: de muren van onze woon- en slaapkamer grenzen aan elkaar en de huizen zijn zeer gehorig!!

Maar 's nachts moet hij wakker zijn om mij te treiteren: hij doet dit op zodanig volume, dat ik het alleen hoor, buiten hoor je niets en de andere buren horen ook niets.
Hij zorgt ervoor dat hij treitert op een moment dat hij zo min mogelijk kan worden betrapt.
ik heb echter opnames.

Maar Woningbouwvereniging en politie doen niets.

Gr.
Elvis
Elvis

Berichtdoor Barbara » 17 apr 2015 20:27

Beste Elvis,

Dit is pure terreur zoals ik je verslagen hier lees.
Wat voor een doorlopend niet te genezen trauma moet men van dit gebeuren overhouden.
Van wooncooperaties zowel als politie is bekend dat zij geen interesse hebben.
Dat zijn dermate logge organen die met de meest geraffineerde smoesjes de werkelijke klacht niet eens onder ogen durven te komen.
Ik denk dat ik dit gerust zo mag stellen.
Overlast van keiharde muziek en fout parkeren dat zijn dan nog wat dingen waar ze hun neus willen laten zien.
Ik kan, ook al verplaats ik me zo sterk als ik kan je geen oplossing of advies aanreiken.
Een advocaat zal hooguit deze man moeten kunnen dwingen huiszoeking te laten plaatshebben om zijn apparatuur uit te kunnen testen. Zoiets? Je kan stenen door zijn raam gaan gooien maar dan ben jij weer de klos i.p.v hij.
Ik denk dat je van je af moet blijven schrijven, overal en nergens, ook al zal dat maar voor even een kleine adempauze voor je opleveren.
Mensen als deze terrorist zijn draken als het om jalousie gaat.
Er is geen begin en einde aan dit soort gedragingen.

Ik wens je voor nu veel moed ...
Hartelijke groet,

Barbara
Barbara

Berichtdoor Barbara » 20 apr 2015 19:09

Beste lezers,

Geheel onverwachts ben ik hier weer beland om een bericht op te schrijven.
Ik ben zoekende naar de herkomst van trillingen die door hele huis en lichaam op de ene plek sterker voelbaar worden ervaren dan de andere.
Nadat ik vorige week via de NUON bericht had gekregen dat het trillen wel eens zou kunnen liggen aan de aanwezigheid van een aggregator die bij buren zou staan, is er vanmiddag nieuwe informatie tot mij gekomen.
Altijd maar blijven zoeken en nadenken over hoe en wat en waar, want er komt geen einde aan dit gebed!
Ik toetste op Google de volgende vraag in:

Kan het zijn dat als mensen aan het gamen zijn hun stoel trilt?

Nou, toen kwam er bij de eerste beste site info beeld dat weer heel veel verklaart over mijn gevoel dat ik opdoe als de buurman aan het gamen is.
Hij is verslaafd, want gaat dagelijks non-stop door met zijn activiteiten en anders wel de andere buurman waar hij bevriend mee is.
Ik zit precies wat woning betreft tussen beiden in en LIJDT echt Lijdt met een Hoofdletter dagelijks uren lang, meestal tot 24.00.
IK wordt getriggerd alsof er een Kundalinie stroom in me gepompt wordt.
Begint bij bovenbenen, oplopend naar buik, voel daar mijn darmen kronkelen, dan naar de borststreek, naar het hart waar ritme verstoord wordt.
Dat gebeurt als ik achter mijn bureau zit, op de bank in huiskamer zit en lig in bed.
De liggende houding is veel ontvankelijker en dus irritanter dan de zittende of staande houding.
Niet zo gek weer, als je ontspant ben je openen voor alles wat je anders misschien vasthoud aan spanning.

Wat ik eerder hier melde was dat ik na ontkenning buren nu via advocaat probeer erachter te komen hoe ik hier in godsnaam mee om moet gaan.
Het schiet niet echt op, want buurman ontkent trillingen te verspreiden.
Misschien dacht ik net nog: voelt hij het zelf niet eens als hij aan het gamen is en het apparaat aan sluit waar trillingen mee opgewekt worden. Buurman zit potdicht en is minstens 140 kilo zwaar. Daar moet dus veel op afgevuurd worden voordat er iets in zijn lichaam wil gaan trillen.

Ikzelf weet dat ik heel gevoelig ben.
Maar te leven met een gevoel waar ik geen behoefte aan heb is toch wel heel erg zwaar.
Het constant getriggerd worden waardoor sexuele gevoelens opgewekt worden is hopelijk toch echt wel strafbaar.

Daarom heb ik vaak genoeg tegen vrienden gezegd het is net of die buurman met zijn energie in mijn lichaam zit.

Dit is dus een conclusie die absoluut niet vreemd is maar voor een gevoelig iemand heel werkelijk.

Hieronder de site met info waar ook reacties te lezen vallen.
B.v muziek die omgebogen kan worden tot trillingen..enz enz..
Gek genoeg worden die dingen al jaren verkocht en heb je geen enkel recht van spreken.

http://tweakers.net/nieuws/38911/trilap ... ing&page=2

Tot zover Hartelijke groet,

Barbara
Barbara

Berichtdoor JanMetDePet » 12 jun 2015 15:50

Kijk uit met je buren te beschuldigen! Lees mijn verhaal en ik zou het ook zweren, uiteindelijk zijn ze het toch niet.

Tegen een redelijke onkostenvergoeding benzine wil ik wel eens bij je luisteren, immers heb ik ervaring met subwoofers en LFG 'patient'. Evt. wil ik ook komen luisteren bij andere mensen daar LFG mij aan het interesseren is.
JanMetDePet

Berichtdoor ModeratorA » 25 jan 2016 12:56

Dank voor je corrigerende reactie JanMetDePet. Ik heb de oproep van Royc inmiddels verwijderd want oproepen tot fysieke actie wel al dan niet terecht gaat te ver! En discussies over buren die met opzet lfg zouden genereren horen ook niet thuis op dit forum maar bij de politie.
Als dat al zou kunnen. De problematiek is al moeilijk genoeg voor ons gehinderden en het blijkt dus maar weer dat er een hoop onbegrip is waar het écht over gaat en hoeveel hinder je er van kan ondervinden. Bij deze sluit ik deze topic en wens ik iedereen veel sterkte.
Mvg, ModeratorA
ModeratorA

Vorige

Keer terug naar Mijn soort LFG - overige regio's