lfg afzuigventilatoren, Zeeland

Beschrijf wat U ervaart. Noem WOONPLAATS in titel.
Forumregels
Noem WOONPLAATS van hinder in de titel.
Bericht wat u hoort, sinds wanneer, in welke tijden/omstandheden, wat het met u doet. Wees beknopt.

lfg afzuigventilatoren, Zeeland

Berichtdoor Edwin » 29 jan 2017 22:10

Ben altijd al erg gevoelig geweest met geluid, noem het hooggevoelig
in dit geval voor geluiden, heb sinds mijn 24 ste altijd oordoppen in
' s nachts die tot voor de kerst goed werkten, maar achter het bejaardenhuis waar ik
woon staan er nu grote afzuigventilators na een verbouwing van een kinderboerderij, en
ook al zetten ze deze op zacht, zodat blijkbaar de hogere frequenties stil zijn, staat hij stationair
's nachts te draaien en als je het raam opendoet hoor je weinig tot niets, alleen als ik binnen ben
en wil gaan slapen, bromt het dwars de muren en ramen door mijn hoofd,ondanks mijn oordoppen,
een wisselend gebrom waar ik helemaal wanhopig van word, als ik niet kan slapen ben ik een
geestelijk en lichamelijk wrak, het ergste is dat de meesten buurtbewoners dat lage frequente
geluid niet horen, dus halen ze soms hun schouders op en zo sta je helemaal alleen met je gelijk,
en als je de woningstichting belt,denken ze dat je een geestelijk probleem hebt, en dat heb ik ook
mede daardoor, , alleen dat staat los van wat ik hoor , en het lfg gebrom wat ik hoor is wel
echt en geen verzinsel, een ding is er (te) goed en dat is mijn gehoor.
Ook neem ik enorm geruis waar van de snelweg die op twee kilometer afstand staat,
het lijkt wel een hel van geluid om mij heen, loop buiten ook veel met oordoppen in
omdat alles enorm hard binnen komt.
En ik heb een zeer muzikaal oor, speelde vroeger toetsen, en hoorde toen al heel goed
de frequentie lagen ..
Edwin

Keer terug naar Mijn soort LFG - overige regio's