is dit ook LFG?

Beschrijf wat U ervaart. Noem WOONPLAATS in titel.
Forumregels
Noem WOONPLAATS van hinder in de titel.
Bericht wat u hoort, sinds wanneer, in welke tijden/omstandheden, wat het met u doet. Wees beknopt.

is dit ook LFG?

Berichtdoor joppie » 01 aug 2016 09:33

Beste, graag jullie advies/ideeën.
Wij ondervinden een geluid in huis maar ik weet niet of dit onder Laagfrequent valt.
Het geluid is er al enkele jaren, of het er altijd al is geweest kan ik niet met 100% zeggen omdat het een nieuwbouwhuis betreft welke wij sinds 2013 (2012 gebouwd) bewonen, wel zijn we al 2,5 jaar op zoek naar het geluid dus zo lang is het er in ieder geval.

Het geluid is er 24/7, begaande, eerste en tweede verdieping hoorbaar. Op iedere verdieping is het volume even luid. Als al het stroom er vanaf is blijft het geluid hoorbaar. Verder vernemen wij geen trillingen, echt alleen het geluid wat volgens ons elektrisch klinkt. Wanneer we rusten (gaan slapen of op de bank zitten) duurt het even voordat het geluid te horen is. Wanneer mijn oren tot rust zijn gekomen van alle omgevingsgeluiden dat is het vervelende geluid hoorbaar en hinderlijk.
We hebben wel het idee dat ieder huis dit geluid heeft. Op vakantie vernemen we het, bij mijn zus, bij mijn buren maar bij ons lijkt het veel luider.. mogelijk door de isolatie van de nieuwbouw? Inmiddels hebben we een nieuwe gas en watermeter gevraagd en gekregen. Is dit iets voor Laagfrequent of zeggen jullie dat ik het toch ergens anders moet zoeken (omdat wij geen trillingen ervaren).
joppie

Keer terug naar Mijn soort LFG - overige regio's