Stadsverwarming !? Tilburg (west)

Beschrijf wat U ervaart. Noem WOONPLAATS in titel.
Forumregels
Noem WOONPLAATS van hinder in de titel.
Bericht wat u hoort, sinds wanneer, in welke tijden/omstandheden, wat het met u doet. Wees beknopt.

Stadsverwarming !? Tilburg (west)

Berichtdoor Minoe » 08 okt 2015 14:29

Ik woon in Tilburg, NoordBrabant.
50 Jaar (vrouw) en al zo'n 2.5 jaar last van LFG
In de portiek flat waar ik woon (is uit 1963), staan in de kelder 2 pompen van de stadsverwarming.
De pompen waren kapot en zijn vervangen, volgens mij is het toen bij mij begonnen (het LFG verhaal).
Bovenste verdieping (4 hoog waar ik woon) hoor ik een zwaar gerommel en trilling in de vloer, in heel het appartement.
Overdag trilling, wat moeilijker hoorbaar.
S'avonds en s'nachts duidelijk aanwezig, hoor en voelbaar alsof het uit de muren en vloer komt.
Heb het gevoel dat ik gek aan het worden ben, kan me niet meer concentreren, het consumeert mij de gehele dag.
Mijn werk, ik werk thuis (kunstenaar) ligt zogezegd op zijn kont, niet goed in mijn vel zitten, en niet kunnen werken
drijft mij tot waanzin.
Diazepam en Lorazepam helpen niet meer zo goed.
Mag hier niet meer met de woning bouw over spreken, dat is hun beleid wordt mij verteld.

Sterkte aan iedereen met deze problematiek.
Laatst bijgewerkt door Minoe op 27 sep 2017 13:46, in totaal 2 keer bewerkt.
Minoe

Re: Stadsverwarming !?

Berichtdoor Minoe » 18 okt 2015 13:09

Vrienden en kennissen, vertellen mij dat het ook een subwoofer kan zijn van zo'n home cinema set.
Weet het niet meer, kan me niet voorstellen dat iemand de ganse dag en nacht naar een TV zit te kijken !?
Heb nu Lyrica gekregen van mijn psychiater. Wordt er apathisch van en hoor en voel het nog steeds.
Stress door LFG is wat minder door de Lyrica, maar ja, vind het wel een paardenmiddel, zogezegd.
Minoe

Berichtdoor Minoe » 18 okt 2015 13:10

Er wordt niet veel gepost, denk dat dit Forum bijna dood is !? of zit iedereen op facebook ?
Doe zelf niet aan facebook en consorten.
Jammer :(
Minoe

Berichtdoor Barbara » 25 okt 2015 18:04

Hoi Minou, ik wil je wel graag een hart onder de riem steken. Het forum is op en haar na dood, dat heb je goed opgemerkt. Ik heb me hier suf geschreven omdat ik dacht dat contacten met lfg patienten me verder konden helpen, helaas is dat niet het geval geweest. Het irritante van deze kwaal is dat je alleen op de wereld schijnt omdat nog te veel mensen geen idee hebben waar ze last van ondervinden.
Nou ik weet het wel, ben eerst door buurjongen jaren getreiterd met mitrailleur achtig geknal dat uit zijn boxen kwam en mijn gehoor deed opblazen op allerlei onverwachtse momenten wanneer ik het meest ontspannen en open ben/was...Ook kunstenaar...Krampachtig afsluiten om toch werk te kunnen blijven doen levert alleen pijn op. Voelbaar als stekende, brandende stroomstoterige trillingen in hele lichaam. Begon in deel lichaam en kroop steeds hoger op naarmate het gedonder voortduurde.
Nu heb ik met advocaat gedaan gekregen dat hij zich aan speciale tijden houd en er verschijnt een nieuwe buurman 2 huizen verderop die exact liefhebber is van verspreiden Lfg.
Ik ben ten einde raad en niets helpt ook het niet aanwezig zijn niet. Stichting Lfg komt ook niet verder en moet leuren om verhalen die op hun beurt ook niets uithalen. Neuroloog bezocht omdat ik uit wilde sluiten dat er in mijn hoofd of zenuwstelsel iets niet zou sporen, geen afwijkingen gevonden na allerlei onderzoek.
Wat ik wel doe ik zoveel mogelijk naar buiten, maar achter mijn pc zitten schrijven wat ook deel van mijn beroep is, is onmogelijk. Niet langer dan half uurtje houdt ik dit vol.
Ik vind het schandalig dat er geen wetenschapper waaronder artsen, advocaten,psychiaters e.d dit fenomeen niet van de daken willen schreeuwen.
Er word gewoon te veel verkocht aan troep die deze overdaad mag verspreiden. Regelmatig ben ik een dag zo pissig dat ik mijn lichaam moet ontlasten door heel veel lichaamswerk te doen.
Dit terwijl ik al met alles rekeninghoud niet de stress te hoog op te laten lopen. Gezond voer eten, niet roken geen drank, etc etc..Dagelijks boswandeling...Allemaal zaken die me van het eigenlijk werk wat er te doen is moet doen om het een beetje dragelijk te houden. Ik ben vanuit een verleden aardig wat gewend geweest met ziektes, nadien volkomen gezond verklaard door mijzelf en de artsen maar dit gedoe is echt een afgrijselijke inbreuk om lichaam en geest.
Ik wens je sterkte. Besef dat volgende generatie wellicht kan zorgen voor vernieuwing wet- en regelgeving rond deze LFG aanvallen..Schrijf me gerust terug...groetje Barbara
Barbara

Berichtdoor Barbara » 25 okt 2015 18:09

Minou, Excuus voor de slordige afwerking, ik lees net even over na plaatsing en het wemelt van verkeerd geplaatste d's en t's...Snelheid is de oorzaak om snel hier weer achter pc weg te kunnen..mvg
Barbara

Berichtdoor Minoe » 26 okt 2015 13:15

Hoi Barbara,

Tja, dit Forum is dus dood,......dood misschien wel de beste oplossing tegen LFG.
Het irritante van deze kwaal is dat je alleen op de wereld schijnt omdat nog te veel mensen geen idee hebben waar ze last van ondervinden.

Ik denk dat je hierin gelijk hebt, daar komt nog bij dat mensen die er geen last van ondervinden wel degelijk onder de invloed zijn van LFG,
je brein en lichaam, horen, registreren dit wel, onderbewust. Merk aan mensen in mijn flat, appartement steeds een korter lontje krijgen.
Mijn woningbouw vereniging zegt als je last hebt van geluid van je buren, zet je zelf je eigen TV of Radio wat harder.
Dit resulteert soms in een kakofonie van geluid in de flat, leuk advies van de woningbouw.
Maar dat is gelukkig niet zo vaak het geval. De stadsverwarming dreunt gewoon 24/7 lekker door, en daar mag ik niet meer over praten met de woningbouw,
is na veel geklaag van mijn kant, nu een beleid geworden, het voldoet aan alle normen zeggen ze: 1) Is niet zo, kelder is niet geschikt voor zo'n installatie,
2) Er zijn geen normen voor LFG.
Ben zelf ook veel buiten, helpt wel, maar wordt erg verdrietig van het feit wat ik allemaal moet doen om een beetje normaal leven te leiden.
Medicatie help ook niet echt, had lyrica gekregen, schijn ik allergische daar voor te zijn, opgezwollen gezicht en zo, maar weer terug naar de Lora en Diazepam,
om wat rustig te blijven. Gehoor test komt er binnen kort aan, om uit te sluiten dat het niet in mij hoofd zit of tinnitus is.
Allemaal leuk die testen en pillen, maar ik wil dat het gewoon ophoud.
Ik vind het schandalig dat er geen wetenschapper waaronder artsen, advocaten,psychiaters e.d dit fenomeen niet van de daken willen schreeuwen.

Allemaal bang voor hun carriere , of wordt de mond gesnoerd door hun leiding gevende of zo.
Je wordt er in deze kringen niet echt populairder van denk ik.
Electrosmog is ook zo'n punt waar wetenschapers en artsen, psyciaters niks mee kunnen, en blijven daardoor weg van dit onderwerp.
Besef dat volgende generatie wellicht kan zorgen voor vernieuwing wet- en regelgeving rond deze LFG aanvallen

Heb niet zoveel vertrouwen in de generatie die gaat komen, de grote groep hiervan denkt vooral in winners en lossers, zijn erg braaf,
demonstreren haast nooit, (was in mijn tijd wel anders), worden dus prima belasting betalers van gemaakt.
Als mensen in je omgeving dit LFG veroorzaken sta je alleen kun je een advocaat in huren ( net als bij jouw buurjongen,
en krijg je even later er weer een ander voor terug, hopeloos zoiets), verder gaan economische belangen altijd voor mensen.
En daar zit het dus, deze maatschappij is er niet meer zo voor de mensen, maar meer voor de bedrijven en de economie, staatsschulden terug dringen en zo,
druk me nu een beetje voorzichtig uit, ben eigenlijk woedend over hoe de laatste jaren hier in Nederland aan toe gaat.

Fijn dat je hebt gereageerd Barbara, hoop voor je dat jouw weg misschien langzaam de goede kant uit gaat.
We zitten er toch maar mooi mee, dat LFG.
Minoe

Berichtdoor Barbara » 26 okt 2015 22:21

Minou hoi,
Gevangenschap met marteling, dag en nacht..
Zo drukte Willeke haar opsluiting uit..
Ik sluit me volledig bij haar uitspraak aan.
Alle echtheid, spontaniteit, eigen denkvermogen en levenslust of dat nu geestelijk, lichamelijk, of beiden betreft word gestolen door gebruikers overdadig Lfg!!
Aardig trouwens dat je nog wat liet horen.
Helemaal eens verder met jouw schrijven.
groetje Barbara
Barbara

Keer terug naar Mijn soort LFG - overige regio's