Alles in huis trilt, Noord-Brabant

Beschrijf wat U ervaart. Noem WOONPLAATS in titel.
Forumregels
Noem WOONPLAATS van hinder in de titel.
Bericht wat u hoort, sinds wanneer, in welke tijden/omstandheden, wat het met u doet. Wees beknopt.

Alles in huis trilt, Noord-Brabant

Berichtdoor Drika » 29 maart 2015 14:34

Graag geef ik antwoord op gestelde vragen maar ik begrijp niet zo goed wat ik hier op kan antwoorden. Alles in huis trilt en beweegt, in bed, op mijn stoel, waar ik loop er is nergens een plek waar ik me lekker voel overal is het één en al narigheid. Groeten Drika.
Drika

Re: Alles in huis trilt, Noord-Brabant

Berichtdoor Barbara » 16 apr 2015 17:36

Beste Drika,
Misschien is het wel zo dat er bij jou, net als ik vandaag heb ontdekt, het buren of een andere plaats betreft in directe omgeving waar een aggregaat gebruikt wordt.De buren van mijn buren zijn mensen die hun hele huis aan het verbouwen zijn en het LFg plus hevige trillingen al een jaar lang veroorzaken.
En dat in mijn huis, mijn lichaam, mijn hart...
Ik heb ze vaak gevraagd in het voorbijgaan, komen de trillingen in mijn huis nu door jullie bedrijvigheid tijdens verbouwing in jullie huis?
Ik kreeg altijd ontwijkend antwoord, oh nee hoor....Tot vandaag, de opgeroepen NUON mij hielp dit te ontdekken.
Advocaat gaat er nu achteraan, want in een woonhuis zoveel krachten verspreiden mag hoogst waarschijnlijk niet.
Er is dus hoop op komst voor mij, en wellicht ook voor veel anderen!

Hartelijke groet,

Barbara
Barbara

Re: Alles in huis trilt, Noord-Brabant

Berichtdoor Barbara » 09 mei 2015 10:15

Beste,

Dit is een vervolg van "Alles trilt in huis, maar vooral mijn hart gaat eraan!

Gisteren bij advocaat geweest om hem nog eens dringend te verzoeken contact op te nemen met
de Omgevingsdienst Flevoland Gooi en Vechtstreek die maar geen antwoord geeft op mijn vraag of er gemeten kan worden.

Hij, de advocaat, zal "proberen" heel voorzichtigjes of ie wat voor mij kan doen in deze...pfff.
Het is ongelooflijk hoe ook dit soort mensen er zo'n moeite mee heeft om eens stevig zijn nek voor een serieuze klacht uit te willen steken.
Voor iemand die zelfs medisch aan kan tonen dat er een hartritme stoornis optreedt zodra het trillen begint.
Zodra ik weg ben uit die omgeving houdt komt het hart weer in eigen ritme.
Hoe lang een mens dit vol blijft houden is de vraag.

Er is naar mijn bescheiden mening helemaal geen economische crisis gaande, maar een bewustzijns crisis.

Advocaat laat zich gewoon betalen zonder enige empathie te tonen, wat je ook aandraagt.
Zijn stelling is: WIE EIST BEWIJST!!!

Tja en zo kan je natuurlijk tot in de eeuwigheid je eigen gewin voorop blijven stellen.

Ik zal dus vol moeten blijven houden tot ik er bij neerval...Zit niets anders op.

Verder ben ik voornemens onderzoek te gaan doen op mijn onderduikadres,(want hier in huis is concentratie niet mogelijk!!!) naar de uitwerking van glasvezelkabels, want ook in mijn tuin, op de stoep voor de deur aan straatkant zijn de trillingen voelbaar, ook voor personen die geen last hebben van Lfg.
Zelf ben ik er niet op aangesloten, buren wel.
Geen idee of dit soort ook invloed hebben op de mengeling aan symptomen.

Hartelijke groet,

Barbara
Barbara

Keer terug naar Mijn soort LFG - overige regio's