Bromtoon Landgraaf

* Beschrijf hier wat U hoort of voelt! * In de titel zet u de WOONPLAATS of regio van hinder.
Forumregels
Noem in de _titel_ de WOONPLAATS waar u hinder heeft.
Bericht over wat u hoort, sinds wanneer, in welke tijden/omstandheden het optreedt, en wat het met u doet. Wees beknopt.

Bromtoon Landgraaf

Berichtdoor Hansje » 10 okt 2017 09:15

Sinds voorjaar 2013 heb ik last van een doordringende, pulserende bromtoon in huis, met name in de badkamer. Het geluid komt niet zozeer binnen door mijn oren maar lijkt te resoneren in mijn hoofd, en in mijn lichaam. Het gaat dag en nacht door met af en toe een onderbreking, naar het lijkt vooral op zondagen. Ik heb sindsdien allerhande klachten ontwikkeld, zoals ernstige vermoeidheid, concentratieproblemen, migraine, sinusitis, slaap-apneu etc. Mijn hele lichaam is van slag, en ik word 's ochtends geradbraakt wakker. De slaapapneu wordt overigens niet veroorzaakt door een obstructie maar doordat er in mijn hersens iets niet helemaal goed gaat waardoor ik 's nachts stop met ademen (centrale apneu), het lijkt wel een soort kortsluiting.
De consequenties zijn voor mij enorm: ik kan nauwelijks meer werken, voel me bepaald niet goed, vooral in mijn eigen huis, slaap enorm veel en wil eigenlijk gewoon ergens anders wonen, al is het maar tijdelijk zodat ik even bij kan komen.

Ik heb aan allerlei oorzaken gedacht, zoals de vliegbasis in Geilenkirchen, industrie in de buurt, het mijnwaterproject, de electriciteitsmasten vlakbij of misschien de aanleg van een stalen fietsbrug over de binnenring vlakbij de electriciteitsmasten, die gaat resoneren?

Wie in Landgraaf of omgeving heeft hier ook last van? En sinds wanneer? Mogelijke oorzaak?
Hansje
Nieuw lid

Keer terug naar Mijn soort LFG