Vragen en Antwoorden

Oplossingen als registreren of inloggen niet lukt

Vragen en Antwoorden

Berichtdoor Sinus » 23 mei 2014 21:53

Probeer EERST dit, VOORDAT u ons mailt:

Bij registratieproblemen

V: Ik typ de letters in het plaatje na, maar krijg foutmelding
A: Klik op de link voor het opvragen van een nieuw plaatje, en typ dat na.

V: Ik typ mijn emailadres in, maar krijg melding dat dit adres reeds in gebruik is.
A: U bent reeds succesvol geregistreerd. U moet niet proberen te registeren, maar u moet inloggen: ga terug naar het forumoverzicht en gebruik de link "Inloggen" (dus niet de link "Registreren").

Bij inlogproblemen

V: Ik heb zojuist geregisteerd zonder problemen. Maar ik kom het forum niet in.
A: Dat klopt. U moet uw account namelijk eerst activeren. Na het registreren heeft u een activatiemail ontvangen. Daarin staat een link die u moet aanklikken.
Ziet u geen activatiemail in uw inbox? Kijk in uw spambox bij uw provider en/of de spambox op uw PC. Wellicht staat de activatiemail daar.

V: Ik weet mij gebruikersnaam wel, maar mijn password niet meer.
A: Dat kunt u eenvoudig zelf oplossen: typ uw gebruikersnaam in, en klik op de link "Password vergeten" die onder veld staat waar u uw password zou moeten intypen. U ontvangt dan een email.

V: Is mijn gebruikersnaam hetzelfde als mijn emailadres?
A: Nee, u dient in te loggen met de gebruikersnaam die u ooit zelf voor dit forum bedacht heeft.

V: Ik weet mijn gebruikersnaam niet meer.
A: Er zijn twee manieren om 'm terug te vinden:
a) Ga naar het forumoverzicht en Klik rechtsboven op 'leden'. Zoek uzelf terug in de lijst.
b) U heeft ooit een bericht geplaatst op het forum, ergens onder "UW LFG-HINDER". Zoek dit bericht terug en kijk door wie dit bericht aangemaakt is (dus kijk niet wie het laatst gereageerd heeft..). Dat is uw gebruikersnaam.

U wilt de helpdesk mailen
Noem uw gebruikersnaam. Omschrijf duidelijk uw klacht. Dus niet: 'er lukt iets niet'. Zeg precies wat u gedaan heeft en wat er niet lukt. Kopieer de foutmeldingen. Mail dat alles aan ModeratorA: lfgforum+moderatorA@gmail.com (Dus niet aan beheerder Sinus.)

Dit is adres is niet bedoeld voor vragen over het aanmaken van berichten, zie daarvoor ons andere helpdeskonderwerp.
Sinus
Site Admin

Keer terug naar Inlog- of registratieproblemen?