vluchten uit huis

Uw eigen oplossingen tegen het bromgeluid
Forumregels
Tip: Geef uw berichten een informatieve titel, dan wordt u sneller gelezen.

vluchten uit huis

Berichtdoor Infrasoon » 13 apr 2013 17:31

Zoveel mogelijk tracht ik buiten te zijn en te wandelen als ik overdag niet weg moet vanwege verplichtingen.
Hele dag in huis is eigenlijk geen optie, ziek zijn (gebrekkig/ of oud) in dit geweld is mensonterend.
Infrasoon

Re: vluchten uit huis

Berichtdoor YolandaSchaap » 30 mei 2014 16:10

Ook ik vlucht het huis uit - vannacht was het weer erg - de bromtoon het trillen van de vloer - het gaat niet bepaald ten goede van mijn humeur - zelf zoeken naar de oorzaak - vannacht geen oog dicht gedaan en ja als je mensen vraagt die even komen - ze horen niets.... bijna ga je denken je bent gek - maar daarvan weet ik zeker dat ik niet gek ben . Het geluid is voor mij oorverdovend en dus maandag weer naar de woningbouw - want verhuizen is geen optie - woningen die aangeboden worden zijn dik boven de 500 en daardoor onbetaalbaar.
YolandaSchaap

Re: vluchten uit huis

Berichtdoor Nikita » 11 feb 2019 10:33

Te erg, maar die neiging heb ik ook, vluchten het huis uit. Gelukkig ken ik inmiddels wel de bron van deze ellende: de droger van de buurman! Die zette dat ding graag aan tegen middernacht, kostenbesparing denkt hij, waardoor ik dus structureel uren nachtrust onbeerde. Inmiddels is hem aangezegd het ding niet meer na 10 uur s’avond te laten draaien. Helaas is het overdag ook bijzonder hinderlijk, zelfs zo dat ik er continu migraine van heb en ook flinke duizelingen en hartkloppingen. Zelf had ik de link nog niet eens gelegd, maar door wat speuren op internet kwam ik op deze mogelijk gevolgen van LGF.
Extra Isoleren heeft geen zin, het gaat overal doorheen. Nog daargelatendat ik dat niet zou kunnen betalen, evenmin als verhuizen.
Nikita
Nieuw lid

Keer terug naar Mijn remedie